Real Pożarł E-mail-Opuszki we Łzach

by

fingers-opuszkiCzemu ty nie piszesz, toż nie zmienił mi się mail
Napisz mi że słowa trzy
Każdy mój opuszek  czeka dziś na twój e-mail
I nad klawiaturą drży

Nie mam na żal, nie mam na żel
Cały real pożarł e-mail
Czuję delete dla moich marzeń

Andrzej Poniedzielski
Zdumiałem się nad tą prostą, bezpretensjonalną, ale urzekającą cyberpoezją. Nie wiem wiele o tym poecie, konferansjerze, piosenkarzu, ale jestem pełen podziwu dla jego wielostronnych talentów. Wywiadów udziela niechętnie. półgębkiem, a wikipedia także nie ma jego biografii. W tym krótkim duecie z Martę Umer wplątał w swój tekst wszystkie banały komputerowe i zmienił je w liryczną nierzeczywistość. Ciekawe, że „delete”, jest takim słownym chwastem, który zaczyna mieć wiele znaczeń. Język chwastów ma swoje bławatki i kąkole, a także trujące blekoty i bełkoty. Jeśli ktoś ma wrażliwe opuszki, to może uciec do laptopa i używać gładzika.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 9 to “Real Pożarł E-mail-Opuszki we Łzach”

  1. ugoldenbrown Says:

    Bardzo lubię Andrzeja Poniedzielskiego, jego sposób widzenia otaczającego świata, różnych spraw… A poza tym to naprawdę miły człowiek, miałam okazję Go kiedyś poznac🙂

  2. stefan Says:

    goldenbrown,takie właśnie zrobił na mnie wrażenie. Nie jest młody- sądząc po tytułach dwóch piosenek o starości, ale jego wiek trudno określić. Słuchałem trochę z dwóch wywiadów z nim i było jasne, że nie lubi mówić o sobie. W poezji ma ciekawe podejście do tematów i słów. Czy często spotykasz celebrytów?🙂

  3. ugoldenbrown Says:

    Raczej Poetów, niż celebrytów😉 Nie, nie często mam przyjemność spotykać Pana Poniedzielskiego. Chyba, że wybiorę się do klubu „Przechowalnia”, który prowadzi wraz z Elżbietą Adamiak.

    Stary nie jest, młody też już nie, więc jest to pan w sile wieku, rocznik 54-ty. Zawsze spokojny, stonowany, można mieć nawet wrażenie, że za chwilę zaśnie lub dopiero się przebudził😉
    I gdy powiedziałes o starości, to pomyślałam, że wstawię tu link z YT „Starość” http://www.youtube.com/watch?v=GIxqCTwIIWE

  4. bałwanka Says:

    ładne:)
    wszystko:)

  5. stefan Says:

    u goldenbrown, aha, czyli że on zlekka kokietuje swoją „starością”. Jego monolog o starości słyszałem wczoraj i zauważyłem, że ma bardzo dziwne oczy, wąskie i prawie ciągle przymknięte. Może to Tatar z pochodzenia? Nazwisko też dość niezwykłe – poniedzielski może być każdy dzień tygodnia.🙂

  6. stefan Says:

    bałwanko, dziękuję🙂

  7. tani Says:

    Widunie… A to zwierzątko to jest co? Że niby wiewiórczak jakiś? Albo inna lotopałanka? Bardzo milusia z wyglądu.

  8. stefan Says:

    tani, dobrze że zapytałaś, bo to ciekawe zwierzątko które nazywa się po polsku wiewiórecznik, albo tupaia pospolita; to nasz bliski kuzyn. Popatrz na te pięć paluszków, a opuszki też pewnie ma.Dobrej nocy🙂

  9. tani Says:

    Piękny jest, ma taki słodki ryjek i paluszki zaiste podobne do małego dziecka.🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


