Alfabet Niebieskich Spojrzeń

by

blue eyesTwoje oczy błękitne  szepczą do mnie słowa-
Widzę je pisane w alfabecie spojrzeń.
Skrawki nieba, chmury, krople łez z pochmurza,
Znienacka  błyskawica- gniew huknął ze wzgórza.

Znowu uśmiech. Powiodłaś mnie na zboża łany
Szukamy bławatków wśród kłosów pszenicy
Spłoszone przepiórki w niebo lecą śmiało
Nie mam skrzydeł, ziemi wichura je zerwała

Prowadzisz mnie w góry, na skalne urwiska,
Uczysz, gdzie mam szukać szmaragdów ukrytych
Przez zbójnika, w szczelinie nad głębią przepaści
Gdzie jeden krok fałszywy życie moje zgasi.

Jak wędrowne ptaki, lecąc echem pamięci
Znajdziemy Lazurowe Wybrzeże i spokój
Pod niebem błękitnym, które jak twe oczy,
Miłością upalną znowu nas otoczy.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 10 to “Alfabet Niebieskich Spojrzeń”

  1. bałwanka Says:

    ma niebieskie oczy:)

  2. stefan Says:

    bo to taki prawdziwy koala, który jest wśród moich stforzeń Dobrej nocy i specjalnie dobrego jutra i początku nowej epoki dla Ciebie🙂

  3. bałwanka Says:

    dzięki Stefanie:)
    wiem, że on należy do stforzeń niezwykłych, którymi się otaczamy

  4. stefan Says:

    bałwanko, te stforzenia to tajemnicze istoty – symbole naszych zmiennych osobowości. Jedne milkną, inne dochodzą do głosu, często pisząc wiersze pod nadzorem małego leniucha, koala.
    Sto lat :-))))

  5. Asha Says:

    moje skrzydla tez zerwala wichura ziemi ale wciaz jednak latam…na tych skrzydlach bez skrzydel hihihi….

  6. stefan Says:

    AsHa, skrzydła to tylko symbol stanu wyższej świadomości, takie wysokie „C” sposobu myślenia. Ciesz się, że masz dostęp do pozazdroszczenia😉

  7. tani Says:

    Ale wiersz nie był o tej Koali przecież… no… Bardzo ładny, znaczy eufemistycznie rzecz ujmując, lecz nie ten Koala, a wiersz, bynajmniej. Cholernie mi się podobał. Koala, jaki jest, każdy widzi. Pomińmy go… prawda… On tylko żryć potrafi i to jeszcze w wolnym tempie. Czy to się moż nadawać na ideał? No chyba nawet nie dla stoika… Ja nie wiem.

  8. stefan Says:

    tani,to prawda, że nie łazimy leniwie po drzewach, chociaż każda nasza osobowość musi mieć geny koala w naszym ciele. Niebieskie oczy u koala i ludzi mają te same lub podobne geny. Wiersz był celowany w niebieskie oczy i lazurowe kolory i oczywiście podmiot liryczny🙂

  9. Anonim Says:

    Ach…dziekuje za pozazdroszczenie:)) Wczoraj piekne niebo tutaj obserwowalam noca, pelno gwiazd – chcialam wzleciec ale przypomnialo mi sie, ze jednak musze troche poczekac. Przynajmniej do momentu pojscia do lozka.
    pa Stef :))

  10. stefan Says:

    Anonim AsHa, dobrze że jednak nie jesteś ryzykantką i nie skaczesz z okna w gwiaździstą noc. Łóżko to bezpieczny start i wygodne lotnisko dobranoc 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


