Tajemnice Życia Mej Różowej Pantery

by

pink pantherRóżowa Pantera rozśmiesza, a zarazem zadziwia. Jej pomysły przekraczają czasem nawet ją samą. Zawsze wpada w jakieś kłopoty, lecz nigdy jeszcze nie została złapana.”(wikipedia)
***
Strach chwycił mnie w ciasny uścisk, gdy uświadomiłem sobie nagle, że od wielu lat kryje się we mnie zwierz. Tak, teraz przyszedł czas, aby zwierzyć się z tej tajemnocy mojego wnętrza wnętrz. Podejrzewam, że to ja byłem jednym z tysiąca pomysłów tej niezwykłej mieszkanki kreskówek z Pola Śnień. Różowa Pantera zoczyła coś co jej się podobało i wkleiła się we mnie, tuż-tuż przed przebudnieniem.  Jeśli to było w momencie różowego wschodu słońca, to pewnie jej róż stopił się w moich oczach ze świtem. Wędrowne senne zwidy świetnie wykorzystują takie świetlne efekty, aby ukryć swoją emigrację w świat ludzi. Tej sztuki nauczyły ich ufoludki które, jak najbardziej są, ale ich nie ma. W kilka lat po tej inwazji, zauważyłem ze zdumieniem, że rozśmieszam wiele osób, chociaż mam chyba normalny wygląd, nie robię głupich min i nie jestem dowcipnisiem. Stopniowo, moje brwi wygięły się w łuk zadziwienia, a oczy badały zezem możliwe powody tego rozśmieszania znajomych, jak i zwykłych przechodniów na ulicy. Wiele lat temu, Różowa Pantera pojawiła się po raz pierwszy w telewizji. Od tego momentu stałem się wiernym wielbicielem i studentem jej niezwykłych pomysłów. Kłopoty? Ech, kto ich nie ma,  zwłaszcza gdy się jest amatorem w badaniu nieznanych granic możliwości mojej ludzko-panterzej natury. Gdy okazja i ciekawość uderzą mnie obuchem w łeb, wtedy wszystko co było niemożliwe, staje się wyzwaniem. Skok z trzeciego piętra na ulicę polegał tylko na wierze w skrzydła. Cały powab i globalna popularność Różowej Pantery kryje się w jej naiwnym, nie-ludzkim. ale pełnym wiary podejściu kreskówki ze świata śnień do otaczającej nas banalnej jawy. Uwolnij Panterę i śnij na jawie. PS. Mój różowy sobowtór nie wierzy w zgon, bo to tylko spęd trzody bydła do wodopoju w rzece Lety.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 2 to “Tajemnice Życia Mej Różowej Pantery”

  1. signe Says:

    ach, ta istota to Twoja sprawka!!!

  2. stefan Says:

    signe, no, niestety, ałe przynajmniej miałem odwagę przyznać się, z różanym rumieńcem na policzku;)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


