Moje Niezwykłe Prezenty Imieninowe

by

blyskawicaDziś jest dzień św Stefana, pierwszego króla Węgier i mojego patrona. Imienin nie święcę od wielu lat, bo w Anglii liczą się tylko urodziny. Ze zdumieniem ujrzałem dziś dwa niezwykłe prezenty imieninowe, które można oglądać na moim drugim blogu. Jeden jest od królowej, a drugi od moich nieznanych rodaków. http://antrim91.wordpress.com/ .;-)

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 8 to “Moje Niezwykłe Prezenty Imieninowe”

  1. signe Says:

    chyba ta błyskawica mnie w końcu oświeciła, że to jednak dziś, imieniny tego Stefana, wiesz,
    który nie obchodzi,
    oberzałam prezenty imponujące,
    zostawiam uściski specyjalne :)*

  2. stefan Says:

    signe, odwzajemniam specyjalne uściski imieninowe mimo, że imienin nie obchodzę. Zaintrygowały mnie te niespodzianki które błysnęly na moim chorymzoncie jak grom z jasnego nieba. Omen jakiś, cy coś tak ?😉

  3. ugoldenbrown Says:

    Wszystkiego najlepszego :))

  4. stefan Says:

    goldenbrown, serdeczne dzięki🙂

  5. tani Says:

    No i spóźniłam się z życzeniami, pogrążona w rozpoczęciu roku szkolnego i przygotowywaniu wyprawki. Wielu jeszcze ciekawych znalezisk i tak sprawnego umysłu, jak do tej pory.😀 Jak najmniej stresów. Macham, ściskam (bez podrzucania).

  6. stefan Says:

    tani, serdecznie uściskuje za życzenia. Ta heca imieninowa to moja pułapka na tkliwość, bo imienin nie obchodzę od lat. Ale co mi szkodzi?🙂

  7. tani Says:

    A pewnie😉. Zawsze przyjemniej z imieninami, niż bez🙂. Popieram.

  8. stefan Says:

    tani, urodziny to tylko bezimienne liczby, imieniny to już słowo i nazwa Popierajmy 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


