Marzenia Romantyka Widuna o Gwizdaniu

by

gwizdekObudził się dziś we mnie stary marzyciel. gdy czytałem o ukrywającym się/tranzytowo uwięzionym przez Putina gwizdaczu amerykańskim. Młody, 30-letni Edward Snowden, miał odwagę „gwizdnąć” na tajne podsłuchiwanie i podglądanie sojuszników, wrogów, prywatnych osób i konkurencyjnych firm przez elektroniczne systemy szpiegowania, PRISM i Tempora. Czyż nie byłoby pięknie, gdyby wszyscy odważni internauci ślubowalli, że od jutra zaczynają sypać, gwizdać, ujawniać tajemnice swoich pracodawców na całej kuli ziemskiej? Ot, taka Wiosna Ludów wieku Wodnika. Nasza zbiorowa jawa jest kłębowiskiem tajnej i bezprawnej PRISMinwigilacji i zbierania danych o wszystkim i o wszystkich. Tajna jawa to oksymoron, który połykamy bez protestu. Zdaję sobie sprawę, że eletroniczny szpieg  już ma skwapliwie odnotowane szczegóły codziennej nudy Widuna i jego wielu ksyw. Niestety, nie ujawniam nic nowego, bo jestem samo-zatrudniony, a siebie nie mam zamiaru podglądać przez dziurkę od klucza i szpiegować w guglu, gfejsbuku i blipie. Moje opiekunki piszą o mnie raporty dla ich pracodawcy, ale ja zwierzam się im tylko z moich sennych fantazji, a te nie zagrażają Wielkiej Brytanii (o ile się orientuję w moim myśliowym chaosie). Zbiorowe gwizdanie powinno być obowiązkiem tej części ludzi ziemi , którzy mają po dziurki w nosie panoszących się w każdym kraju infantylnych łobuzów. Czas na rachunek sumienia, ujawnienie tajnej jawy knujących za naszymi plecami Wielkich Braci.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 4 to “Marzenia Romantyka Widuna o Gwizdaniu”

  1. Signe Says:

    dzień dobry Stefanie, ale czy senne fantazje nie są straszliwym zagrożeniem dla jawnej jawy? tajności jawy są niczym wobec tego, co się dzieje w śnieniu, z tym, że ze śnienie czasami nie przedostaje się do istnienia w sensie twardym, na to wszyscy liczą,
    gwizdek odpustowy podziwiam:)

  2. stefan Says:

    dzień dobry, Signe, zadałaś trudne pytanie, na które nie mam łatwej odpowiedzi. Głównie dlatego, że nie mamy dostępu do sennych fantazji tych ludzi, którzy tworzą tajną jawę dla sobie tylko wiadomych celów. Niestety, konieczna do jawności ufność między rządzącymi światem ludźmi to wciąż senne marzenie. Ten odpustowy gwizdek pasuje do moich marzeń.🙂

  3. AsHa Says:

    Jestem za ujawnianiem! Generalnie.🙂

  4. stefan Says:

    AsHa, aby się generalnie ujawnić, może trzeba się najpierw trochę uśnić? ale w tym celu musimy usnąć, co wymaga praktyki? ;.)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


