Ziemia:Pizza na Skorupie Żółwia

by

plaska ziemiaZiemia jest płaska jak  pizza, otoczona górami lodu na Antarktydzie, aby woda z oceanów się nie wylała. Z tych gór można spaść w przestrzeń kosmiczną.Fotografie NASA to amerykańska bujda, tak jak lądowanie na księżycu. i Al Quaida. Watykan miał rację paląc na stosie heretyków głoszących że ziemia jest kształtu jajka i obraca się wokół słońca. Kopernikowi upiekło się, bo miał chody  w Rzymie i ojca Ryzyko w Toruniu. Stephen Hawkin, sparaliżowany geniusz- kosmolog, cytuje w swej słynnej księdze  („Krótka Historia Czasu”) wymianę zdań na odczycie słynnego naukowca z jego słuchaczką.” Pod koniec wykładu starsza pani siedząca w końcu sali wstała : „Wszystko to co pan nam powiedział to są doprawdy głupoty. W rzeczywistości świat jest wielką płytą podtrzymywaną na grzbiecie wielkiego żółwia”. Naukowiec uśmiechnął się i z przekąsem zapytał „A na czym stoi żółw”? „Jest pan bardzo sprytny młody człowieku”, odpowiedziała starsza pani, „Po prostu tam są żółwie aż do samego końca.” Ta pani należała z pewnością do Towarzystwa Płaskiej Ziemi (TPZ) z siedzibą w Ameryce. Wystarczy zerknąć na mapę ziemi w atlasie, aby przekonać się że miała rację,  bo ziemia jest płaska jak pizza na talerzu.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 12 to “Ziemia:Pizza na Skorupie Żółwia”

  1. Signe Says:

    myślę, że prawda, ziemia jest płaska,wciąż to widzę, a żółwie bez końca, na razie mam dwa żółwie bez ogonów, stoją na parapecie,
    dzień dobry,
    pozdrawiam dzień i Ciebie:)

  2. stefan Says:

    Signe, dzień dobry, ale szary. Wedowie wiedzieli, że ziemia jest płaska i leży na grzbiecie słonia, słoń stoi na żółwiu, żółwia trzyma na plecach Atlas, który stoi na drugim żółwie, który stoi u Ciebie na parapecie. Ten parapet to nasza gwarancja, że pizza jest zawsze smaczna o czym wiedzą moje i twoje stforzenia.:)

  3. ugoldenbrown Says:

    Gdy wybiorę się w podróż (jesli się wybiorę) i będę szła przed siebie wciąż i wciąż i dojdę do tego samego miejsca, to … to wcale nie będzie znaczyło, że ziemia jest okrągła, bo mogę przeciez wędrować po brzegu pizzy… ;))

  4. ewa999 Says:

    Pewnie,że Ziemia jest płaska,Kopernik to heretyk!Spadlibyśmy głową na Księżyc, gdyby była okrągła.Skok na główkę nigdy nie jest dobry a powiedziałabym,że nawet niebezpieczny.A teraz po zakończeniu pracy zmierzam płaską drogą do domu .

  5. stefan Says:

    ugoldenbrown, bardzo trafny dowód, że nasza planeta to okrągła, ale płaska pizza. Jakby na potwierdzenie tej teorii, otrzymałem dziś barwną reklamę pizzy, na której jest dużo zieleni. Moje spacery wokól bloków też przekonały mnie o płaskości ziemi, bo zawsze wracam do domu z którego wyszedłem.😮

  6. stefan Says:

    ewo, wkrótce Uroczysko będzie schroniskiem dla tych, którzy wiedzą że nasza planeta zawsze była, jest i będzie płaska. Ludzie którzy spadli na księżyc i wrócili, to politycy i bankierzy zwani potocznie lunatykami. Szczęśliwej podróży, ewo, po płaskich obrzeżach.😉 PS.Toruń był od zawsze zamieszkany przez takich lunatyków jak Kopernik, któremu kręciło się w głowie.

  7. Signe Says:

    dobranoc na płaskiej ziemi🙂

  8. stefan Says:

    Signe, dobranoc z płaskiej ziemi gdzie zniknął bez śladu mój gotowy blogowy wpis. Myślę że w zamyśleniu nieumyślnie potknął się na brzegu tej ziemskiej pizzy i wpadł w bezprzestrzeń kosmiczną albo nawet w czarną dziurę. Teraz nie wiem czy napisać nowy blip czy iść na płaskie pole śnienia…😮

  9. ugoldenbrown Says:

    Stefanie, rozumiem Twoją hmm.. irytację, niedawno przeżyłam podobną, gdy napisałam wpis, wkleiłam zdjecia, jeszcze coś poprawiałam i…. usunęłam bezpowrotnie moją pracę..
    Ale już mi przeszło, irytacja brakiem wpisu to nie powód do złości;)
    Zobacz, że pizza jak krążyła, tak krąży..;))
    Miłego dnia:)

  10. stefan Says:

    goldenbrown, pocieszyłaś mnie, że te fatalne usunięcia gotowych wpisów nie prześladują tylko mnie:) Są jakieś sposoby na znalezienie zgubionych wpisów, ale najlepiej jest napisać coś podobnego ale nowego. Strata czasu? tak, ale takie są niedole blogujących. Chłód, chłód, chłód gdzie jest to lato? Spokojnego popołudnia i wieczoru😉

  11. ugoldenbrown Says:

    Liczę na to, że lato pojawi się w odpowiednim czasie🙂
    Spokojnego i ciepłego wieczoru :))

  12. stefan Says:

    goldenbrown, o! przypomiały mi Twoje wieczorne życzenia, że muszę włączyć w łóżku kocyk elektryczny. Dobrej nocy <🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


