Z deszczu blokady pod rynnę mikrobloga

by

malpiszon 17July 2011 001 copyJestem zablokowanym pisarzem gminnym. Fejsbuk ma mnie odblokować, bo mikroblog ułatwia wirtualne zbliżenia z tłumem. Nic mnie tak nie przeraża, jak  to „zbliżenie”. Nic mnie tak nie pociąga, jak pisanie bzdur w 140 znakach.
***
Urodziłem się w chińskim Roku Małpy.Jestem gadatliwy.Nie potrafię uszczelnić się w 140 znakach. Moje mikro ma tendencję do makro. Wolnoć, Tomku, w twoim domku?

***
Telemachus z Odysei Homera i Ulysessa James Joyce’a był prawzorem telewizyjnych celebrytów, którz machają z entuzjazmem do tłumów wielbicieli ich beztalencia.

Tagi: , , ,

Odpowiedzi: 6 to “Z deszczu blokady pod rynnę mikrobloga”

  1. Signe Says:

    gdzie to się znalazłeś? co ten istota tu oznajmia? 140 znaków to bardzo dużo, naprawdę,
    właśnie miałam wysadzoną całą elektryczność, jest przywrócona, ale ale ale…

  2. taniguchi@waneko.pl Says:

    Gucio też jest małpą.🙂 Ale nie jest gadatliwy. Ciekawe…🙂. Lubię małpy, jako pies.

  3. stefan Says:

    signe, to jest jedno ze stforzeń, które znalazłem pod ławką w Parku, na której żem siedział. Symbol gadu-gadu.140 znaków to tyle co jedno krótkie zdanie. Czy ta elektryka to dzisiejsze potężne wybuchy plam słonecznych czy pan malarz? ale co?;)

  4. stefan Says:

    tani, Gucio jest innego gatunku maupą (ogień, drewno?) A ja-woda czyli wszyćko jasne. Hau-hau🙂

  5. taniguchi@waneko.pl Says:

    Gucio jest małpą-wodnikiem. Tak to się przedstawia.🙂 Ty, Drogi Widunie jesteś zaś Panną Małpą…?😉

  6. stefan Says:

    tani, widocznie mogą być różne wody jak np ciche jezioro lub wartki strumień górski. Mój typ to wodospad a la Niagara😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.


