26. Twórcze zlepki okruchów webowej wiedzy

by

Bez przerwy znajduję nieznane mi dotąd słowa z wielu dziedzin nauki, ale także z blogów i wikipedii. Nie wiem co z nimi zrobić? Czy przekazywanie ich moim topniejącym czytającym ma jakikolwiek sens? A może powinienem raczej tworzyć z nich poematy, kolaże, przerabiać je na baśnie i opowiadania, pisać finnegana internetu? Słowa mają własną, nieznaną nam energię, na którą zaczynają teraz zwracać uwagę naukowcy. Gdy nowe, egzotyczne słowa wchodzą w obieg, tym lepsza szansa na pojawienie się nowego rodzaju pakietów energii w świecie, niespodziewanych zmian w dostrzeganiu naszej złudnej rzeczywistości, a nawet pojawiania się w snach jedwabistych kokonów nocnych ciem. Moja najnowsza pasja poszukiwania melodii ze starych instrumentów ma zapewne podobny, podświadomy cel. Może zacznę od afrykańskiego „ukulele weeps” które palcuje Jake Shimabukuro Instrument przypomina gitarę, ale melodie wydobywane są inne. Beatle George Harrison napisał rockową balladę „Gdy moja gitara łagodnie łka” pod inspiracją chińskiego I Ching. Może to ta sama melodia zukelelowana? PS. Pod wpływem promieniowania  komórek pszczoły nie potrafią znaleźć ula i giną. Naukowcy w Szwecji twierdzą, że obecne nastolatki mogą w kwiecie wieku zacząć cierpieć na demencję starczą, ponieważ promienie z telefonów komórek zabijają komórki mózgu. Teraz wiem dlaczego moja Nokia milczy.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 2 to “26. Twórcze zlepki okruchów webowej wiedzy”

  1. Signe Says:

    pisać finegana internetu!!! ach, przecież tu jest ich pełno, zaraz, kiedy zacznę słuchać ukulele może mi zniknąć ten koment, wypuszczam go i dopiero będę słuchać:)

  2. stefan Says:

    Signe, korci mnie moja sfinegacja internetu, chociaś zgadazam się, że to już jest, zwłaszcza w twoim śniącym blogu;) Ukulelu wygląda jak gitara, ale ma inny dźwięk

Możliwość komentowania jest wyłączona.


