Okruchy Jawy i Gęslarz z Laptopem

by

240px-KittiwakeNawet ptak nie będzie dziobał okruchów jawy

Czasem wyglądają jak kurz na płaszczyźnie życia.
Wystarczy dmuchnąć i znikną w popłochu.
W moim życiu pojawiają się często jako słowa.
Wyrwane z kontekstu
, puste muszle na piasku.

„Przecież działałem!”
Internowany w internecie, uwikłany w sieć
Niańczę laptopa na podołku. Dziadek gęślarz.
Ego sum- tętno 66 uderzeń /min. Chyba żyję.

Tagi: , , ,

Odpowiedzi: 2 to “Okruchy Jawy i Gęslarz z Laptopem”

  1. signe Says:

    dzień dobry późne:)
    ptaki nie chcą jawy? ja też nie bardzo, ale ta sieć nie jest taka najgorsza, nie, i tętno też,
    widzę co tam się obraca, to chyba serce tak wygląda według jakiejś maszyny oglądającej…
    spróbuję też coś napisać

  2. stefan Says:

    dzień dobry, signe, szarodziennie.ale ciepło 11C. Ptaki kiedyś czyhały na okruchy na parapecie, teraz uznały że moje okruchy jawy straciły powab, co potrafię zrozumieć.Dla mnie też. Tak, to film mojego serca które pulsuje i produkuje 66 ech na minutę. Koniecznie napisz coś to może słońce się pokaże:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


