Duch Poduszki Mówi Pij Duszkiem 2013

by

archiwa 4 May 2011 001Obudziłem się nagle, o 3 rano, i w mojej głowie, spoczywającej na poduszce, brzmiało echo tych właśnie słów-snów: „pij duszkiem! pij duszkiem!” Co mam pić? Kordiał, napój serca. Oczywiście.  Tambylcy zaświatów rozmawiają bezustannie z tubylcami Ziemi, ale znaczenie ich słów trzeba rozszyfrować. Co to znaczy „pić” w języku duchów i co to jest duszek? Piciem wody gaszę pragnienie. Woda w snach to zwykle symbol uczuć, emocji, bo to są płynne, zmienne, niestałe formy energii. Duch to oddech, więc „duszek” to picie do dna, jednym łykiem, bez oddychania.  Ale”duszek” to także sędzia w popularnej grze terenowej (LARP) -fantazjowania na żywo- który może być Mistrzem Gry, jedyną osobą znającą cały scenariusz wprowadzania fantazji w życie. Drobiazgi słów, okruchy znaczeń…Mądrość ludowa podpowiada, że „kto pije, ten żyje”. Faktem jest, że już zdążyłem dożyć późnej starości, więc może teraz powinienem pić duszkiem koktail uczuć- kilka kropelek jutrzenki, eliksir nadziei i spirytus sanctus w dowolnej ilości. Rok 2013 to gra terenowa. JakoMistrz Gry mojego życia tylko ja znam jej reguły, cele i  happy ending. Jestem na przedpolu. Ten leśny duszek na zdjęciu to moja wnuczka, urodzona w moim znaku Panny. Ona mi pomoże. A zatem – akt pierwszy do nowiu w czwartek 11 stycznia. Kurtyna w górę.🙂

Tagi: , , ,

Odpowiedzi: 2 to “Duch Poduszki Mówi Pij Duszkiem 2013”

  1. signe Says:

    dzień dobry Stefanie:) picie duszkiem zawsze mi się wydawało takie… hojne:) nie jest łatwo wypić duszkiem coś do dna, ale duszki pomagają w sprawach niemożliwych:)

  2. stefan Says:

    dzień dobry, signe:) tylko straszliwe pragnienie sprawia, że bez namysłu piję duszkiem, jednym łykiem. Pijak też potrafi, gdy chce szybko zmienić swoje postrzeganie świata, którego chyba nienawidzi. Duszek ma głębokie symboliczne znaczenie, którego jeszcze nie odkryłem.:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


