Witaj Sylwestrze, Żegnaj Stary Roku

by

kaktus 09-12-2010 001Jeszcze tylko jeden krok, chwiejny i niepewny
Za mną ciemno, a przede mną drży świetlany krąg
Rok się rodzi, coś nadchodzi, syczy czarny wąż
Na kaktusie, na grudniaczku, w kwiat się zmienił pąk.
Dobry omen-koniec zmory dla śpiącej królewny
Przyjdź Sylwestrze i ucałuj, ślubny wezęł zwiąż.
I Ching wróży: ufaj, ufaj , więc szeptajmy uff!
Rok trzynasty minie szybko, a potem: bądź zdrów

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 14 to “Witaj Sylwestrze, Żegnaj Stary Roku”

  1. goldenbrown Says:

    Szczęśliwego Nowego Roku, radości i zdrowia!
    Przetrwaliśmy „koniec świata”, więc i rok 2013 nam niestraszny;)
    Niech będzie dobry i łaskawy dla Ciebie i Twoich bliskich!

  2. signe Says:

    Stefanie, życzę Ci na ten rok podwójnych trójek wszystkiego najlepszego, co może być i paru cudów niemożliwych, wszystko to już się zapowiada, grudniaczek pokazuje🙂

  3. stefan Says:

    goldenbrown: z podziękowaniem i wzajemnością, Do Siego!🙂

  4. stefan Says:

    signe, dzień dobry, ale bardzo deszczowy i ciemny. Dziękuję i życzę Ci tego samego z podwójnie potrójną nawiązką🙂

  5. cichosz@ Says:

    a mój grudniaczek nie kwitł od chyba 5 lat a teraz kwitnie
    co być może dobrze wróży ?
    Do Siego Roku !

  6. stefan Says:

    cichosz, pomyślności w 2013. Grudniaczki bywają kapryśne. Taka ich natura.

  7. zabociek Says:

    Dobrego, pogodnego duchowo roku, Stefanie.

  8. stefan Says:

    zabocku, a dla Ciebie zdrowia, dobrego humoru i nieustającej twórczej weny Do Siego!

  9. signe Says:

    dzień dobry od nowa:)

  10. stefan Says:

    dzień dobry signe nie bardzo dobry Nowy Rok dla mnie, bo komputer kuleje Jakoś go otworzyłem ale musi iśc na leczenie:)

  11. aspazja Says:

    Wszystkiego, co tylko może dać Ci szczęście!
    I niech komputer nie szaleje… :))
    Pozdrawiam serdecznie na- mam nadzieję- dobry początek roku.

  12. stefan Says:

    Aspazjo, wspominałem Cię wczoraj.🙂 Do Siego Zdrowego i Pomyślnego 2013 dla Ciebie i Twoich. Rok mi się zaczął z klęską kompa, a bez niego to jestem jak zombie. Serdeczne dzięki za pamięć o Matuzalemie (92)😀

  13. aspazja Says:

    Dziękuję. Cieszę się, że o mnie pamiętasz.🙂 I ja często o Tobie myślę, mimo że rzadko się odzywam.

  14. stefan Says:

    Precyzyjnie chyba raz na rok. ałe lepiej raz niż wcale.🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


