Trudny Formularz i Sierp Księżyca

by

crescent 16 December 2012Muszę wypełnić do wtorku bardzo zawiły i wścibski formularz z mojej gminy. Namówił mnie do tego urzędnik tejże gminy w ramach nagłego zainteresowania się moją osobą jakiegoś wydziału opieki nad samotnymi starcami. „Jak odpowiesz na wszystkie pytania, to zakwalifikujesz się na fachową pomoc,” przyrzekł.  Przeczytałem uważnie cały formularz i znalazłem szybkie wyjście  ze składania tych intymnych wyznań ( np czy masz wahania i niepewności z udaniem się na spoczynek i wstawaniem). Jest tam taka uwaga: ” jeśli masz przed sobą nie więcej niż 6 miesięcy życia, przejdź na ostatnią stronę formularza, napisz na jakiej podstawie sądzisz, że umrzesz za pół roku”. Tutaj mam do wyboru kilka opcji. 1. mój horoskop na 2013 przewiduje koniunkcję Jowisza i Plutona w ósmym domu 2. Miałem sen o gustownej urnie z moimi prochami 3. gdy mam zgagę, moja pani doktór twierdzi, że to ponowny atak serca.  4. sierp księżyca zajrzał mi dziś w okno  5. koniec świata jest bliskoMój podpis na tej stronie gwarantuje, że wydział udzielania pomoc beznadziejnym starcom poweźmie szybką decyzję w ciągu kilku dni. Trzymam kciuki, bo nie lubię na nic długo czekać.🙂

Tagi: ,

Odpowiedzi: 6 to “Trudny Formularz i Sierp Księżyca”

  1. bałwanka Says:

    niesamowita ankieta, sprawdzam w efemerydach teraz, tak, będzie taka koniunkcja, ale chyba nie zmieści się w pół roku, odkryłam inne fajne rzeczy tam, a także to, że teraz masz opozycję Plutona tranzytującego do Plutona natalnego i że trwa ona mniej lub bardziej ściśle przez cały ten rok miniony….
    księżyc zaglądać = machać do Ciebie na sen:)
    ja mówić dzień dobry:)
    a pogoda jak w marcu, łachmany śniegu leżą na błocie

  2. stefan Says:

    bałwanko, ja też słoneczne dzień dobry; mój poranny makijaż (czy ktoś mi pomaga)poszedł gładko dla ankiety. Dwa Plutony kłócą się o mnie? to chyba dobry znak, gdy nie ma między nimi zgody.Mój księżycowy sen był o znaczkach pocztowych:-o Białe łachmany na czarnym błocie? Ojej, to chyba macie otwilsz? Ot, globalne oteplenie:)

  3. goldenbrown Says:

    A moze urzędnik zainteresowany jest receptą na długowiecznosc?:)
    Pozdrawiam🙂
    I posyłam serbską, nie serbską, ale bałkanską balladę:)

  4. bałwanka Says:

    otwilsz jest bardzo i dwa Plutony też są, nie uwierzysz, ale ciemność się robi,
    i co z tą ankietą? czy ślą Ci kogoś na pomoc do wkraplania kropli ocznych?
    macham:)

  5. stefan Says:

    goldenbrown, dzisiaj długowieczność nie jest już niczym wyjątkowym. Ten gęślarz któreho mi podesłałaś też nie jest młodzikiem, jak i jego zespół. Robi wrażenie, że już chyba traci dobry słuch;)

  6. stefan Says:

    bałwanko, cieszą się. że odwilsz pozwala Ci nadal pisać, ale widzę że śnieg też powróci w Twoje strony niebawem. Pomoc może mi dadzą w przyszłym roku, ale jutro przychodzi pan który podpowie mi jak wypełnić ten formularz. Bo bez formularza nic nie da się zrobić nawet gdy dwa Plutony walczą ze sobą o 6 miesięcy. Byle do wiosny:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


