Jedna Dobra Nowina- Deszcz Geminidów

by

Meteor_falling_courtesy_NASAW te chmurze obaw,gromadnych strachów i fantazji na dziwne tematy historyczne, trzeba szukać normalności, dobrych wieści i okkruchów nadziei, że dzisiejszy nów w Strzelcu trafi do właściwego celu. Dzięki temu, że mam przyjazne kontakty w gwiazdozbiorach Bliźniaków i Strzelca, wysłałem kilka smsów z prośbą o szczególnie obfity rój meteorów od Kastora i Polluksa, którym pokieruje Strzelec i jego gwiezdny kumpel Wężowiec, poskramiacz gadów. Rój Geminidów jest szczególnie ważny dla Polski, bo powinien działać jak intensywna akupunktura dla niesfornego Bliźniaka, którego przywidzenia i fantazje mogą się źle skończyć, bez odpowiedniej kuracji deszczem okruchów skalnych od Kastora. PS. kliknij na obrazek aby zobaczyć w ruchu

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 7 to “Jedna Dobra Nowina- Deszcz Geminidów”

  1. signe Says:

    jest rój? akupunktura? w Bliźniętach jest w tej chwili Jowisz:)
    dzień dobry Stefanie!!!

  2. stefan Says:

    dzień dobry,signe. Deszcz meteorów i deszcz kropelek wody, nie wiem dlaczego, ale te świetlne okruszki dobre dla ziemi. Jowisz sprawia że jest ich duśo. Mokry i bardzo shary dzien. A Uran powraca z długiego zacofania, to też niezłe:)

  3. goldenbrown (@ugoldenbrown) Says:

    Dzień dobry piątkowo:)
    Otrzymujesz ode mnie wirtualną nagrodę, w wirtualnym świecie..:)
    http://goldenbrown.blox.pl/2012/12/Very-Inspiring-Blogger-Award.html

  4. stefan Says:

    goldebrown – dziękuje za „Nobla” i gratuluję Ci Twojego, oczywiście ale proszę o wybaczenie, bo mój wiek, wzrok i brak czasu nie pozwalają mi, niestety, na te „łańcuszki”, które z nagrodzonych robią nagradzających i tak w kółko Macieju. Te same dyplomy otrzymywałem na bloxie i innych blogowiskach 100 lat temu😉

  5. goldenbrown Says:

    Na szczęście jest to tylko zabawa i nie trzeba brać tego zbyt poważnie;) A Twój blog jest wśród moich ulubionych, stąd ten wirtualny Nobel:)

  6. stefan Says:

    goldenbrown, możliwe, że ja traktuję te zabawy zbyt poważnie, bo gdy nie nominuję następnych 7 „noblistów”, jestem zabawopsujem i mam bezsenne noce z tego powodu. Ile takich wyróżnionych blogów jest w sieci? Kilkanaście tysięcy?😦

  7. goldenbrown Says:

    Z pewnoscią nie psujesz zabawy, bo ta akurat nie narzuca, by nominować następne blogi. To raczej forma wyróżnienia tych stron, które uznajemy za interesujące. I jest absolutna dobrowolność dalszego udziału w zabawie. Zatem – jak widzisz, nie ma mowy o psuciu. Jeśli ten wirtualny order wprawił Cię w zakłopotanie, bardzo przepraszam..!

Możliwość komentowania jest wyłączona.


