Migotanie Sennych Przedsionków

by

Heart_conduct_atrialfibMam taki dziwny zwyczaj przedsennego szukania niezwykłych słów, cudacznej terminologii albo nazw i nazwisk. To są takie tajemne klucze do licznych furtek śnienia. Sny rzadko mają z nimi jakiś oczywisty związek, ale tego też nie jestem pewien. Sen potrafi przetwarzać słowa w niewyobrażalne fantazje Od wielu lat wiem, że moje skryte serce, niewidoczne dla echo-kardiologii, bije nieregularnie, czasem przestaje pulsować, a później potrafi palpitować. Mój doktór bardzo się tym przejmuje, a ja go uspakajam moją długowiecznością. Błądząc po stronach webowych polskich wsi i miast, małych i dużych, znajduję złote okruchy słów, które tylko dla mnie mają wartość. Dziś idę śnić z nieznaną mi dotąd nazwą dla mojego sercowegop dziwactwa: migotanie przedsionków. Sny to też migotanie, więc teraz wiem nareszcie, że moje serce śni, bo przedsionki migoczą.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 4 to “Migotanie Sennych Przedsionków”

  1. signe Says:

    to bardzo sprytne, żeby serce migotało, ale może lepiej, żeby sny to przejęły, sny nie chorują
    dzień dobry w tym dniu🙂

  2. stefan Says:

    A może serce to też tylko sen? Dlaczego zaraz uważać migotanie przedsionków za chorobę? Moje serce jest właśnie sprytne, bo udaje ptasie skrzydła i trzepocze:) Dzień dobry, signe, minus 3st i szron wszędzie, ale słończyk też migocze:)

  3. goldenbrown Says:

    Niech już lepiej serce nie miga, czy migocze;) To gwiazdy są od tego i słowa.
    Moje się już nieco uspokoiło, ale rok temu wierciło się niemożebnie;)

  4. stefan Says:

    goldenbrown, ja już jestem tak przyzwyczajony do tego migotania, że nie zwracam na niego uwagi, chyba że pod strsem pojawią sią jakieś bóle, na które mam po ręką nitroglycerynę:-)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


