LikiWidun Obnaża Sekrety Watykanu

by

benedykt_xvi_watykan_afp600Traf chciał, że moja podwójna operacja usunięcia katarakty uczuliła mnie wzrokowo. Dziś, przypadkowo, natknąłem się na zdjęcie Benedykta XVI i nawet moje słabe oczy dostrzegły sporą różnicę między jego prawym i lewym okiem, jak i okulary w jego zaciśniętej dłoni. Ponieważ mam długie doświadczenie pielęgniarskie z osobą po udarze mózgu, lewe oko Benedykta mówi mi, że miał udar mózgu i  paraliż lewej strony. Po polsku nie ma ani jednej strony o zdrowiu Benedykta. Angielska wikipedia ma informacje oparte tylko na niemieckich źródłach. W 1991 kard. Ratzinger miał udar mózgu z wylewem krwi i lekkim paraliżem oka. Oficjalnie, Watykan nie podal o tym żadnych wiadomości, ale Konklawe miało informacje, że wyleczył się całkowicie. W maju 2005 miał rzekomo ponowny lekki(?) udar mózgu.Oficjalnie Watykan nie wydaje biuletynów o problemach zdrowotnych Papieża. Benedykt XVI(88) ma 85 lat, a to dużo Fibonaccich i spirali losu, ale urodził się pod znakiem Byka, a to twarde plemię.😉

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 6 to “LikiWidun Obnaża Sekrety Watykanu”

  1. signe Says:

    to niezwykłe, co odkryłeś, i że są na to niemieckie zapiski –
    jest też sztuczka, którą się kiedyś bawiłam, że prawa i lewa strona twarzy zawsze się różnią i wyrażają co innego, można zakryć jedną strone i widzieć innego człowieka, można też zrobić jedną twarz z obu „lewych” czy „prawych” stron – widziałam takie próby, inna osoba z tego wychodzi
    to są ważne informacje i zależy, która strona tego widoku nam się narzuca jako „główna”, a co jest w tle
    dzień dobry:)

  2. stefan Says:

    Dzień dobry ale zimny bo padał śnieg. Popatrz na górną powiekę lewego oka i porównaj z prawą.Tak, lewa i prawa strona są inne; moja lewa jest starsza od prawej o kilka lat, bo ma więcej zmarszczek. Byłbym młodszy gdybym przerobił twarz na dwie prawe. Ciekawe czy lewe sny są inne od tych prawych a może są nawet trzecie ze śródmuzga;)

  3. AsHa Says:

    Tak to niesamowite, nie wpadlabym na to. Czasem widac takie roznice na pierwszy rzut oka – np. ostatnio patrze w tv na Olbryhskiego i pomyslalam tak wlasnie, bo widoczne to bardzo. Ale w przypadku Benedykta nie wpadlabym nigdy chyba, moze nie patrze tak doglebnie.

    pozdrawiam!:) tutaj tez troche bialo ale to podobno poczatek. Snieg tylko na dachach. Ulice jeszcze nie biale.

  4. AsHa Says:

    Smieszne to LikiWidun, ten prawdziwy podobno mial ostatnio zapalenia pluc. Tak slyszalam. Nic dziwnego, biedak nie moze nawet spaceru zrobic.

  5. stefan Says:

    AsHa, z tą opadniętą powieką różnie bywa, ale w jego wieku to widoczny udar mózgu, taki jaki miała moja Kay, bo stąd właśnie znam te objawy.Watykan, jak zwykle, mataczy, tuszuje i ukrywa fakty, bo BXVI (niefortunna karta Tarotu XVI) miał juś dwa udary i ma słabe serce i lewą stronę. U nas mroźno,ale bez śniegu, chociaś są śnieżyce blisko Londynu i jedno lottnisko było zablokowane. Zima będzie ostra i biała.ciao

  6. stefan Says:

    AsHa, może powinno być Widunliki i konkurencja dla wikilika z ambasady Ekwadoru. a jego miejsccu zaryzykowałbym więzienie w Szwecji, bo tam mają luksusowe cele z internetem.😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.


