Dwa Słońca, Nibiru,Trzydniowa Ciemność

by

Koniec świata. Naczytałem się przepowiedni, mądrych i opętanych, nasiąknąłem jak gąbką poradami jak mam uniknąć zagłady i czmychnąć na inną planetę i wiem tylko tyle, że do tego fatalnego dnia zostało mi zaledwie 22 dni. Dziś wieczorem znajome panie są pogrążone w rzucaniu gorącego wosku na wodę i odczytywaniu przepowiedni z serii „kocha, lubi, szanuje”. Dlaczego Jędruś jest patronem tych kobiecych rytualów? Tylko dlatego, że po grecku jego imię znaczy „mężczyzna”.  NASA ostrzega, że planeta Nibiru zbliża się ponownie do ziemi, ale nikt nie wie co ten „brązowy karzeł” zbir narobi albo nie, bo nie mamy żadnych naukowych badań sprzed 3,600 lat, gdy pojawił się na naszym niebie. Inna niewidzialna dotąd planeta to Tyche, gazowy olbrzym, który też jest blisko nas. Są już zdjęcia dwóch słońc, widzianych z rejonów arktyku. Olbrzymie trzęsienie ziemi w Japonii wytrąciło Gaję z równowagi i nie ma pewności czy nie czeka nas teraz kolejna fala olbrzymich trzęsień na całej kuli ziemskiej. Jeśli chodzi o ciemność, to ona już jest, bo robi się coraz ciemniej, coraz wcześniej. Jak to będzie za 22 dni przekonamy się, gdy nadejdzie  21 grudnia. Moje sejsmograssy mówią, że będzie ciemno ale nic w nas nie uderzy. Zmiany będą, Gaja stanie na głowie, ale będzie co będzie. Rosjanie ostrzegają. Zachód bagatelizuje. 

Tagi: , , ,

Odpowiedzi: 4 to “Dwa Słońca, Nibiru,Trzydniowa Ciemność”

  1. signe Says:

    banie się końca świata przerasta mnie, nie jestem odważna
    ta atmosfera jest dla mnie za ciężka, ale tu u Ciebie mam wrażenie, że coś się naprawdę stanie, odliczasz dni…
    nie wiem, chyba nie mogę o tym myśleć, ale skopiuję tę notkę ( w ramach carte blanche:) do śnienia świata, jeśli masz coś przeciw temu, powiedz, proszę
    chociaż jeśli coś w nas uderzy i wytrąci z orbity, po co to wszystko robić?
    co robić w tym czasie pozostałym?

  2. stefan Says:

    signe, „koniec świata” to tylko przebudzenie się ludzkości z koszmarów XXI wieku, a jest ich mnóstwo. Boisz się obudzenia ze zmory? nie wierzę:) Po co to wszystko robić? w moim wieku takich pytań sobie nie zadaję, bo zanudziłbym się na śmierć, śpiewaj tralala i powitaj zmiany na lepsze gdy Gaja oczyści się ze zmór🙂

  3. AsHa Says:

    🙂 zobaczymy, ja ani nie bagatelizuje ani sie nie boje…sama nie wiem. Faktyczie to nie wierze w jakies sensacje – mam moze maly procent oczekiwania w sobie, bo moze a nuz cos tam sie zatrzesie w posadach – ale to chyba bedzie bardziej proces i na obserwowanie go z tego ciala tutaj chyba czasu mi nie starczy, to bedzie trwalo. Losy ziemi i ludzi sa niewiadoma, pozostaja spekulacje i tym sie zajmujemy.

    pa!

  4. stefan Says:

    Masz rację, AsHa, że to będzie proces, który już się zaczął w wielu aspektach życia w licznych krajach. Kruszy się władza małej garstki cynicznych, chciwych, brutalnych ludzi, którzy nami rządzą zakulisowo. Jest w internecie sporo informacji na temat możliwych zmian, starannie ukrywanych przez „władców świata”.Sam fakt, że miliony ludzi wierzą bezkrytycznie w jakąś wielką zmianę, może właśnię te zmianę przybliżyć. Wiara czyni cuda. Przeżyjemy….:-)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


