Operacja Udana – Pacjent Okularnik

by

Usunięcie zaćmy, zwanej także kataraktą, poszło jak z płatka. Pani chirurg, rodem z Berlina, robiła dowcipne uwagi o kolorze mojej tęczówki i stwierdziła, że mam głęboko osadzone oczy. No, chyba lepiej niż wyłupiaste. Z opaską na oku wyglądałem jak pirat i podziękowałem jej moją kulawą niemczyzną, co sprawiło że pogroziła mi palcem i powiedziała, po angielsku, do pielęgniarek „on jest flirt”, co spowodowało dziewczęcy chichot i ogólną wesołość.Po powrocie do mojego gniazda, stwierdziłem że jestem ślepowronem, a nie sokołem jak mi wszyscy obiecali. Tekst na ekranie był nieczytelny. Wieczór poświęciłem oglądaniu zabawnych przygód mojego ulubieńca Cwanego Królika (Bugs Bunny). W piątek, zdjąłem bandaż i widziałem dobrze i niemgliście na odległość, ale czytanie i pisanie było możliwe tylko z lupą.Pytania do rodziny i przyjaciół przyniosły rady jak drogowskazy na bezdrożach: kup sobie okulary, w supermarkecie; te sklepowe okulary zrujnują ci wzrok- nie kupuj; bądź cierpliwy; odpocznij od pisania i czytania itp. Dziś poszedłem do znajomego aptekarza i okazało się, że miał tanie okulary dla dalekowzrocznego sokoła. Teraz mogę jakoś przetrwać pięć tygodni konwalescencji, ale nie wolno mi nadużywać tych tanich powiększaczy małych literek. Ograniczę się zapewne do krótkich zabaw językowych. ranocdob 

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 8 to “Operacja Udana – Pacjent Okularnik”

  1. goldenbrown Says:

    Przymusowy urlop od blogowania…
    Życzę Ci spokojnego powrotu do zdrowia i do pisania:))

  2. signe Says:

    Cwany Króliku, tak, ogranicz się do krótkich zabaw językowych:)
    chociaż to nie jest łatwe, wiem, nie blogować jest strasznie ciężko, okulary Hindusa na pewno lepsze niż lupa, ale!!!!

  3. AsHa Says:

    Badz cierpliwy, wzrok sie sam „nastawi”. Trzeba teraz odejsc od literek. pa!

  4. stefan Says:

    goldenbrown: umiarkowany urlop, bo jednak coś pisać muszę Dzięki

  5. stefan Says:

    signe, Cwaniak to mój wzór do naśladowania, bo umie wydobyć się z każdej sytuacji. Do okularników świat należy, jak pisała Osiecka Dzień dobry

  6. stefan Says:

    AsHa, chciałem być sokołem to dali mi sokole oczy co sprawiło że do czytania jestem niewidomy bez okularów. Nic się samo nie nastawi, a literki to tylko jeden z wielu problemów. Ale na cieprliwość zgoda całkowita Ciao🙂

  7. AsHa Says:

    Nie nastawi sie? Myslalam, ze to przejsciowe po operacji a potem jest lepiej? No to ja nie wiem..lecz trzymam kciuki za Twoj wzrok i jego jakosc! Jestes tu w koncu niezbedny…

  8. stefan Says:

    AsHa,trudno mi porównywać, bo po pierwszej op miałem to stare prawe oko i widziałem dość dobrze bez okularów. Jestem niecierpliwy i tyle, bo jednak długowidz jest bezradny tam gdzie krótkowidz da sobie radę Oczy są mi niezbędne, aby byą ze mnie jaki taki pożytek. Trzymaj kciuki, i wysyłaj swoje fale energetyczne :-)*

Możliwość komentowania jest wyłączona.


