Skok przez Barierę Dźwięku

by

W przeddzień nowiu księżyca Feliks (nomen omen Szczęśliwy) Baumgartner (Ogrodnik Drzew) skacze spod czarnego jak smoła nieba i leci ku ziemi z wysokości 139 km jak meteor, przebijając się przez barierę dźwięku i otwiera  spadochron dopiero  w ostatnich kilku kilometrach 10 minutowej podróży. Triumf dla dzielnego Austriaka i symboliczny happening dla ludzkości. Trudno ocenić w tym dniu księżycowego nowiu co się zmieniło, ale nasz przyziemny świat nie jest już ten sam. Feliks poleciał balonem na stratosferyczne obrzeża planety i rzucił się w odważny lot ku ziemi bez anielskich skrzydeł. Nasza przyziemność otrzymała śmiertelny cios. Ważna ludzka bariera została skruszona Narodził się człowiek XXI wieku -istota ponaddźwiękowa.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 10 to “Skok przez Barierę Dźwięku”

  1. signe Says:

    ciekawe, że tak to zobaczyłeś, to jest lepsze niż to, co ja pomyślałam, myśli mi się chyba skurczyły,
    nie myślałam, że to ważne, ale to zmienia postać rzeczy:)

  2. stefan Says:

    dzień dobry, signe.Skok Feliksa, jak to będzie kiedy zwane, jest osiągnięciem dla nauki i osobistym triumfem dla niego, ale to jest mało ważne. Ważne jest to co ten skok symbolizuje: zmiana ludzkich fizycznych częstotliwości. Te niedosłyszalne drgania będą teraz rozbijać nasz materializm. Taki ze mnie optymista🙂

  3. signe Says:

    no dobrze, ja Ci wierzę i że to jakoś da się dostrzec… chociaż może się nie da, a też będzie…

  4. stefan Says:

    to jest skomplikowany węzeł wielu znaczeń, signe. Ang. sound, dźwięk, to także solidny (jak bank), sonda rezonans itp. Narodziła się wiara, że człowiek może być szybszy niż dźwięk. Nie, nie potrafię tego wytłumaczyć. Czas pokaże.;)

  5. signe Says:

    to co się daje już dostrzec to wielka ulewa z tego samego nieba, to dość dziwny deszcz, tak długo,
    no i mecz odwołany,
    buty mi przemokły w parę minut:)

  6. stefan Says:

    Trafnie dostrzegłaś, signe. Dziś też miałem dziwny dzień problemów z akumulatorami do telefonów (energia), które odmawiały działania. Od niedzieli zachodzą wielkie zmiany w częstotliwościach, w muzyce ziemi.:) Coś się dzieje…:)

  7. AsHa Says:

    Jesli zmiany te wywoluja w ludziach pewne zaklocenia – co teraz mi sie nasunelo – to ja jestem tutaj tego przykladem. Dzis jakos idzie ale wczoraj a gorzej przedwczoraj bylam kapletnie „zaklocona” i cos mi sie wrecz wdawalo, ze to nie jest normalne. Teraz wiem:)

    Mowie powaznie.
    A podczas skoku dziwnym sposobem pomyslala o Stefanie, ktory na pewno sobie to ogladal – i wiedzialam, ze napiszesz o tym.
    pa! macham lapka do istoty ponaddzwiekowej!:)))

  8. stefan Says:

    AsHa, miałem dziś raporty od kilku osób i ode mnie samego, że jest jakieś zakłócenie w energi świata od niedzieli, co dla mnie skojarzyło się ze złamaniem bariery dźwięku. My wiemy za mało o tych sprawach, ale ja posługuję się czasem psychometrią i wiem, że ten cykl księżycowy będzie interesujący dla każdego, kto jest wrażliwy na wibracje energii. Owiń się w wyobraźni białym światłem – to taka tarcza która chroni. Potop w Warszawie a do nas zbliża się też. Dobrej nocy ponaddźwiękowo.🙂

  9. AsHa Says:

    Wiesz, nawet moja najlepsza tu przyjaciolka miala problemy z blednikiem – jakies zapalenie i totalne problemy – zaklocenia rownowagi, nudnosci…itd. byla pare dni w szpitalu wlasnie. To zaliczylabym tez do tych fenomenow. Wrecz.

  10. stefan Says:

    No, oczywiście. Uczymy się bardzo powoli tej prostej prawdy, że jesteśmy połączeni ze wszystkim co żyje, ze słońcem, planetami, ale głównie z tym co się dzieje w nas, u nas, i dookoła nas. Trzeba teraz czytać i słuchać wybrednie, bo słowa to energia.

Możliwość komentowania jest wyłączona.


