Wtorek -Ścieżka Ognia-Taniec Agni

by

Wtorek to dzień Marsa i jego energia była dziś odczuwalna. Odważyłem się po raz pierwszy wyjść samodzielnie na 20-minutową przechadzkę po moim polu walk z inercją, zwanym Drogą Antrima. Moim bodźcem był list do wysłania i kupno nowej gumowej wtyczki do wanny. W sklepie Majstra Klepki, gdzie jestem zawsze witany jako wiekowy czeladnik , właściciel Hindus poinformował mnie, że powiniem czuć w sobie przypływ niezwykłej energii, bo to hinduski Dzień Ognia. To słowo ogień przyszło do nas z ich bóstwem Agni. Znalazłem na webie coś w rodzaju muzycznej historii mojego dnia: apatyczny, zmęczony mężczyzna porwany przez kolorowy tłum uroczych tancerek (drabble dzień ognia)

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 2 to “Wtorek -Ścieżka Ognia-Taniec Agni”

  1. signe Says:

    tak, ftorki zawsze są marsowe=ogniowe, tak mówi chaldejski porządek planet, zaczynając od poniedziałku: Księżyc, Mars, Merkury,Jowisz, Wenus, Saturn, a Słońce w niedzielę;)
    oj wracam do astrologii…
    a porządek chaldejski mają też godziny każdego dnia, każda godzina jest „spod” jakiejś planety:
    tutaj więcej: http://gwiazdy.com.pl/component/content/article/5214-godziny-planetarne
    astrologia jest pełna wdzięku, dzień dobry:)

  2. stefan Says:

    signe, albo słońce, księżyc, ogień, woda, drewno, złoto,ziemia. Nadchodzący piątek może być interesujący bo jest w nim 5,5,55,5 i ukryta w nich 8 miesiąca. Złoto? Astrologia to zwodnica, dzień dobry🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


