Tajemnicze Meteory w Święto Równonocy

by

Niebo nad Wielką Brytanią rozświetliło się w nocy blaskiem tajemniczych meteorów. Tysiące osób uchwyciło ten najazd na filmach. Rozpadający się satelita, nieznany rój nowej planety, wizyta ufoludków na święto równonocy czy zapowiedź nadchodzących zmian na ziemi?  Niby takie błahe wydarzenie, a jednak tysiące ludzi widziało to zjawisko i poczuło lęk. W Nowym Jorku syberyjski tygrys też miał nieoczekiwanego gościa równownocy. Młody mężczyzna skoczyl z kolejki nadziemnej w ogrodzie zoologicznym Bronx prosto w objęcia tygrysa, który uznał to za napaść i pogryzł go jako szczodry dar od zwycięskiej nocy. Sprzątajcie dom i pijcie kordiał z liści lwiej paszczy, który oczyszcza krew. 

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 4 to “Tajemnicze Meteory w Święto Równonocy”

  1. signe Says:

    ojej, nie zaglądałam dziś do mego tygrysa w jego siedzibie…
    no więc co się stało?
    lwie paszcze piękne kwiatki, ale czy ktoś je zasusza na kordiały?
    albo raczej inaczej…
    jeśli to jest Twoje nowe błyskawiczne drabblowanie, to podziwiam:)

  2. stefan Says:

    signe, ja też pomyśłałem o tygrysku, ale nie ryzykowałem…no bo ta równonoc.. i on lubi być karmiony…pierwszy drabble poleciał do kosza, by był pisany przed zrównaniem, a ten już po. Wydaje mi się, że w jakimś sensie każde zdanie w drabblu to indywidualny obraz. Łączy ich wspólny nad-temat i tak maalujemy.:)

  3. TaKasia Says:

    Obcy są wśród nas…
    A deszcz spadających gwiazd opisał Wyndham John w powieści „Dzień Tryfidów” , Źle się ten deszcz zakończył dla ludzkości, może stąd panika ?

  4. stefan Says:

    Dzień dobry niedzielnie, Kasiu. O,to.o…tryfidy!Albo nawet gorzej, bo to jest jakaś ciemna kometa, która zbliża się do nas…albo pękła Betelgeza, ta olbrzymia czrwona gwiazda, która umiera od milionów lat. Ostrośny pogłask dla Kocia i mam nadzieję, że nie został uprowadzony przez somsiadkę z Alzheimem😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.


