Puste Krzesło Klinta Eastwooda

by

„On był tam, aby uświetnić dzień dla Republikanów. Ale gwiazda Hollywoodu ukazała się mniej jako Brudny Harry a bardziej jak  „pijany wujek Harry’ego”. Clint Eastwood skradł ten dzień formalnej nominacji Mitt Romney jako jego partii kandydata do wyborów prezydenckich w USA, ale być może nie w taki sposób, jak by kandydat chciał. Chaotyczne ględzenie 82-letniego aktora jego ochrypłym głosem w  rozmowie z pustym krzesłem – rzekomo zajętym przez niewidzialnego Baracka Obamę – okazało się dziwaczną i pomyłkową rozgrzewką dla inauguracji Romneya.” (londyński Guardian) W krótkim filmie propagandowym Zjazdu wywiad z pustym krzesłem został usunięty. Co mu do łba strzeliło, aby się w ten sposób kompromitować, tylko on może wyjaśnić. Starzy ludzie czasem tęsknią za dobrymi czasami swoich młodych lat. „Puste krzesło” momentalnie zdominowało Twittery i Fejsbuki jako jakiś symbol śnienia, bo przecież Clint rozmawial z kimś, kogo nie było. Tak jest w snach, gdzie jestem tylko ja, otoczony tłumem nieistniejących współaktorów mojego snu. Prezydent Obama już oznajmił oficjalnie w internecie, że to krzesło nie było puste, bo on na nim siedzi. To też nieco skomplikowało sytuację, bo jednak on nie siedział na krześle Eastwooda, tylko na swoim prezydenckim fotelu. Puste krzesło też budzi we mnie dziwne skojarzenia, bo pusty może być pokój, pudełko, nawet głowa, ale krzesło może być tylko wolne albo zajęte. Gdy siedzę w kinie, a obok mnie jest „puste” krzesło, ktoś podchodzi i pyta „czy to krzesło jest wolne?” Widzi, że nikt na nim nie siedzi, ale pyta, bo może moja ukochana wyszła na chwilę kupić lizaka. Wtedy odpowiadam zgodnie z prawdą, że krzesło jest zajęte, mimo że jest puste. To puste krzesło to chyba jakiś symbol moich imienin, którycg właściwie nie ma Idę spać, zanim do reszty skołowacieję, siedząc na pustym krześle w przedśnionku. Dobranoc

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 6 to “Puste Krzesło Klinta Eastwooda”

  1. signe Says:

    Ty nie możesz siedzieć na pustym krześle, kiedy siedzisz na krześle, odezwała sie bałwanka, bo ona ma rozumowanie proste:)
    a krzesło puste bardzo mocno istnieje w terapii, może być też w grupowej, może w narodowej też być,
    wtedy nazywa się gorącym krzesłem, siada na nim ten, kto akurat w tej chwili ma ważną sprawę dla grupy, siada i o niej mówi,
    puste krzesło może stać się gorącym krzesłem, to mnie zaciekawiło, Obamie przydzielono to krzesło, ciekawe, może on wygra te wybory, a może to tylko gorący temat:)
    ja opchodzę imieniny Stefana tyle razy, ile razy mi się przypomną, a teraz ofszem:)

  2. stefan Says:

    signe, dzień dobry, trafiłaś logicznym lewym mózgiem w 10tkę. Moje puste krzesła w domu zawsze udają zajęte, aby było mi raźniej;) Ja wiem i dlatego siadam na nich po kolei co jest trochę żmudne, ale czego nie robi się dla kofanych mebluf? Nie wiedziałem o krzesłach w terapii. Clint pewnie chodzi na terapię gorących krzeseł dla starców i stąd jego pomysł. Clint pomógł Obamie i Demokraci już mu dziękują za pomoc z tym krzesłem. Dziś święcę 1szy dzień po imieninach, które były puste😮

  3. TaKasia Says:

    Wszystkiego dobrego Stefanie, wybacz jednodniowy poślizg, przegrałeś jednak z moją wnuczką, która rządzi niepodzielnie gdy jej pora🙂

  4. stefan Says:

    Dziękuje TaKasiu, jako zahartowany dziadzio dwóch wnuczek znam dobrze ich dyktatorski sposób rządzenia. Cieszę się że z Twoją Zazułą przegrałem. cmok🙂

  5. tani1 Says:

    Prezydent zachował się po królewsku😉.

  6. stefan Says:

    tani, udało Ci się wejść? Łał. Krąży wiele dowcipów o tym występie Brudnego Harrego Clinta. W sondażach większość Amerykanów mówi, że będą głosować na Puste Krzesło z niewidzialnym Obamą. A Eastwood rzekom zadzwonił do Obamy i rzekł: „Panie prezydencie! Zadanie wykonane, Udało się całkowicie.” Clint zepsul nastrój na mowę Romneya, bo Obama był na zjeździe głównym goście🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


