Kaczka Dziwaczka Karmi Ryby

by

Na tej stronie webowej jest galeria niesamowitych zdjęć. Znalazłem ją przypadkowo idąc śladami wpisu na blogu signe o książce Vonneguta „Hokus pokus”. Szukałem znaczenia liczby 3888 i trafiłem na filmik/fotografię tej niesamowitej sceny. Trudno oczom uwierzyć, ale ta kaczka dziwaczka rzeczywiście musiała poczuć jakiś dziwny instynkt macierzyński wobec ryb i jak w dziecinnej piosence o sroczce „temu dała troszeczkę, temu na łyżeczkę, a temu nic nie dała i fruuu odleciała”. Inne zdjęcia na tej stronie, jak np 3888 fotografii połączonych w jeden obraz.i drapieżny ptak z nożem w dziobie to też coś niezwykłego na pierwszy dzień września, zwłaszcza że wczorajszy niebieski księżyc wciąż włóczy się po niebie. Oglądajcie i podziwiajcie w przedśnionku nocy. Dobrc.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 8 to “Kaczka Dziwaczka Karmi Ryby”

  1. signe Says:

    dziwna kaczka, błękitny księżyc w rybach, nie widziałam 3888 zdjęć, dzień dobry już:)

  2. stefan Says:

    dzień dobry, widzę że bałwanka poszła inną ścieżką.;)To karmienie Ryb ma jakieś znaczenie dla Panny, ale kaczka jest niebieska, więc posłana przez księżyc? Ja nie rozumieć tych 3888 zdjęć, tylko że to liczba kurtavoneguta.Wszystko jest dziwne po tej pełni.

  3. bałwanka Says:

    bałwanka jest, składa Ci życzenia imieninowe u stóp tej kaczki dziwaczki:)

  4. stefan Says:

    Dziękuję Bałwance za pamięć o św Stefanie, ale ja błagać o nie śpiewanie stu lat, bo ja mieć dość tych ziemskich przygód i ja planować zwiedzanie równoległych światów zanim 100 nadejdzie.:-)*

  5. bałwanka Says:

    bałwanka nie śpiewa, ale pamięta o jakimś planowanym spotkaniu z królowa, chociaż to bardzo przyziemne…

  6. stefan Says:

    bałwanko, królowej to ja mam podziw dla, bo ona skacze z parasolem ale spotkać się to ja się bać chwilowo poczekam🙂

  7. signe Says:

    poczekaj:)
    skacze z parasolem? sama bym poczekała zobaczyć to!!!

  8. stefan Says:

    no, może parasol to lekka przesada, chyba że taki wielki jak spadochron Mam nawet kartę urodzinową z tym jej skokiem może mi się uda zrobić zdjęcie;)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


