Kroki i Skoki na Niebieskim Księżycu

by

Taki już jestem, że wszystko co się zdarza na tej przedziwnej planecie, kojarzy mi się w urokliwych splotach słów i liczb. Wczoraj zmarł pierwszy człowiek na księżycu, Neil Armstrong. Urodził się w sierpniu i odszedł w sierpniu. Jego data urodzenia 5.8.1930 zawiera w sobie część ciągu Fibonaccie’ego …5,8,13…jeśli dodam liczby roku (1+9+3). Tacy ludzie to zwiastuni zmian, może dlatego że liczby w ich dacie urodzenia zawierają w sobie spiralę i tzw „boską proporcję” Armstrong był niewątpliwie  zwiastunem nowej ery turystyki gwiezdnych szlaków. Czy jego śmierć (w dzień po moich urodzinach!) może mieć jakieś ukryte symboliczne znaczenie? Słowa, które wypowiedział po lądowaniu na księżycu – „jeden mały krok dla człowieka, jeden gigantyczny skok dla ludzkości”, to takie dziwne echo powtarzane bezustannieod 43 lat przy lada okazji.. W przyszły piątek, 31.8. 2012 jest druga pełnia księżyca w tym miesiącu, zwana w astronomi „niebieskim księżycem”. Patrzę na tę datę moim mglistym okiem i widzę ukrytą w niej datę urodzin Armstronga: 31<>13. 8. 5 (2+1+2). Jakie to ma znaczenie? A skąd ja ma to wiedzieć? Jestem Widunem, nie prorokiem. Poczekajmy do przyszłego piątku, a może wtedy okaże się, że Neil Armstrong zapowiedział swoim odejściem jakiś inny gigantyczny skok dla ludzkości. Olaboga, ale ze mnie optymista! dorbanoc.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 6 to “Kroki i Skoki na Niebieskim Księżycu”

  1. bałwanka Says:

    dzień dobry wielki optymisto:) znowu wyciągasz z rękawa tego Fibonacciego, którego ja nie rozumieć ale widzieć ciągle Twoje obliczenia, a z nich coś przenika,
    nie ma sensu prorokować, masz rację, ale podziwiać tę ciągłość śnienia jest ciekawie,
    czy powiesz w wolnej chwili coś jeszcze o tych boskich proporcjach i dlaczego, jak, jak to jest, że one są takie ważne i w taki sposób, żebym mogła wreszcie pojąć?
    deszcz kapie…..
    ach, tym razem to jest na pewno wypowiedź bałwanki, już ją tu widzę podpisaną:)

  2. stefan Says:

    W najprostszej formie ta spirala jest symbolem życia we wszystkich jego formach i objawieniach. DNA jest podwójną spiralą, skorupa ślimaka i wielu muszli jest spiralna, ziarna słonecznika są ułożone spiralnie, wszechwiat jest spiralny (Mleczna Droga) , czas jest ukrytą spiralą…
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Z%C5%82oty_podzia%C5%82#Przyroda
    Ta boska proporcja 1.6……jest także dla mnie symbolem zmian co opieram na XVI karcie Tarotu, ale to już inna bajka dzień dobry

  3. goldenbrown Says:

    Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich Urodzin:))
    I niech spełniają się Twoje z-Widuny:))

  4. stefan Says:

    goldenbrown, serdeczne dzięki. Księżycowy Armstrong to młokos w porównaniu ze mną. Na skok mnie nie stać w tej chwili ,ale…;-=

  5. signe Says:

    wykradłam księżyc… wiem, jak to brzmi, ale zrobiłamto…
    świeci jak zwariowany,, ale właśnie mój blog popadł w szaleństwo,
    na szczęście z przodu nie widać…
    dobranoc Stefanie:)

  6. stefan Says:

    😀 O jednej takiej co ukradła niebieski księżyc. Ach, gdzie jest nasz Kornel Makuszyński aby napisać nową, lepszą opowieść. Ten księżyc jakoś wygląda nawet lepiej na Twoim blogu…ma takie poząbkowane brzegi jakby go ktoś smakował… Kończyłem felieton i spóźniłem się z pocztą itp dobrej nocy:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.


