Spóźniony Hołd dla Ojca Mikroblogów

by

Siema! Ćwir, ćwir. Jak myślicie? Kto był praojcem tych wszystkich mikroblogowych treningów lakonicznego pisania? No, jasne, Szekspir.W usta Poloniusza (emigrant z Polski?) włożył ten słynny blip: „zwięzłość jest duszą rozumu”. Hamlet wbił sztylet w kotarę podczas kłótni z matką. Za kotarą krył się Poloniusz. Podsłuchiwał. Yikes! Mord. Dziś każdy idzie na skróty. W pisaniu. W mowie. Gdzie nas to wiedzie? Czy wiecie? Esemesy. Smajle zamiast słów. Całusy*** Łącz słowa w jednosłowie. Jutroczwartek. WpiątekimieninyBartłomieja. TwitterPlurkJaiku. Aterazdo branocśpij cieimiłychśnień. LOL.Blip.

Tagi: , , ,

Odpowiedzi: 10 to “Spóźniony Hołd dla Ojca Mikroblogów”

  1. signe Says:

    hyba hamletyzujesz🙂
    no ale ja też zaraz zacznę, sztylet w serce za zwięzłość jako duszę rozumu?
    lubię zwięzłą duszę rozumu, a w ogóle to powstała już powieść iPodowa,
    dzień dobry teraz ode mnie, bałwanka się na razie roztopiła 😦

  2. stefan Says:

    Omlet też dużo pisał i wcale nie był blipowy.Jakiś ruski pisarz ten i.Podow? Oh, już wiem ipody to krótkopisy gadżetowe. Tutaj też dzień dobry.;)

  3. TaKasia Says:

    A ja się właśnie zrugałam, że nie potrafię zwięźle. Rozwlekła mi się opowieść na cztery strony, ale nie świata, tylko zwykłe, papierowo-komputerowe. Na blogu wyszły trzy części…Naprawdę starałam się zwięźle.
    Dedykacja tam jest dla Ciebie Stefanie. Za „Gwałtu, rety, co się dzieje!”
    Skoro dziś piątek to znaczy, że Dzień Zuzanny🙂 a nie żadne tam „WpiątekimieninyBartłomieja. ”
    Ukłony.

  4. signe Says:

    ja też ukłony:) wpiątekimieninybartłomieja, zuzanny i jak się okazuje w wyborczej.pl dzieńtrawy:)

  5. stefan Says:

    TaKasia, przeczytatałem i nawet skomentowałem z podzięką za dedykację, bo to taki podświadomy prezent w dzień urodzin Widuna. Twoje opowiadanie czyta się jak sen.Ucałowania dla Zuzuli imieninowej. Na szczęście moja Mama wzdrygnęła się na Bartka i dala mi pobliskiego Stefana, Ale Bartek pewnie jest gdzieś tam, jak zapomniany podrzutek🙂

  6. stefan Says:

    signe, bardzo trafny ten artykuł o trafce. Myślałem nawet, że chodzi o tę zieloną, która odradza się po wypaleniu. Każdy jest uzależniony od czegoś lub kogoś. Co za dziwna planeta ta trawiasta ziemia!😮

  7. TaKasia Says:

    nawet Ci odpowiedziałam Stefanie. Moje urodziny są za 3 dni. A piątek jest wyłącznie w moim domu dniem Zuzanny i w dodatku co tydzień🙂 Bo wtedy Zuzia jest u babci i dziadka i póki co to lepsze od dni urodzin czy imienin.
    A Stefan brzmi pięknie. Czy Ci mówiłam, że jestem de domo Stefanowicz ? Więc nic dziwnego, że lubię to imię

  8. stefan Says:

    TaKasia. ŁaŁ! znalazłem bliźniaczą Pannę! Moja śp żona też była Panna (17.9) nawet po ślubie, tak jak ja i miała na imię Katarzyna (Kay) a starsza wnuczka Gemma też Panna (9.9) No i witam de domo Stefanowicz bo to imię też Panna (2.9) Górą Panny, chociaż prawidłowo Virgo to Dziewica (ale nie zawsze). Co za zbiegi😮

  9. Martyna Taniguchi Says:

    😀

  10. stefan Says:

    Tak, tak, wiem kim obie jesteście dobranco🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


