Uskrzydlona Sprinterka z Papierosem

by

W półśnie, na przedprogu mglistej jawy,  pojawiła się w moim pokoju młoda sprinterka. Miała na szyi wstęgę ze złotym medalem, w ręku bukiecik kwiatów, ubrana w sportowe bikini, uskrzydlona. Jedno co jakoś nie pasowało do tej sceny było to, że zaciągała się dymem papierosa. Anioł z papierosem? W fotelu siedziała Kay, która przestała palić na pięć lat przed śmiercią. Czasem prosiła mnie o papierosa, zwłaszcza po kawie. Nie wierzyła mi, gdy mówiłem, że jest niepaląca. Cała ta scena była idiotycznie niewiarygodna. Poprosiłem krótkobieżną anielicę z papierosem, aby przysiadła się do mnie i zacząłem szeptać jej do ucha, że jej papieros stawia mnie w bardzo trudnej sytuacji, bo Kay, lada chwila, będzie chciała wrócić do dawnego nałogu. Dziewczyna-anioł roześmiała się perliście i powiedziała, że to nie jest papieros tylko cukierek z kadzidełkiem, który pozwala jej oczyszczać ziemskość i latać. W ósmym miesiącu piątego Roku Smoka z rozedrganą Olimpiadą dzieją się dziwne i trudne do wyjaśnienia rzeczy. Czas tego półsnu byl splotem teraz i kiedyś. Sierpniowy sierp półksiężyca, żniwa za pasem, czy może szczęść Boże pomoże?

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 2 to “Uskrzydlona Sprinterka z Papierosem”

  1. signe Says:

    szczęść Boże pomaga na pewno, „szczęść” wymawia się tak niezwykle,
    anielski papieros nie może być taki trujący jak ziemski, no i okazał się kadzidełkiem, które zaraz zapalę:)
    a tę figurkę czy podobiznę pamiętam
    dzień dobry Stefanie, jest tylko 17 celsjuszów i leje

  2. stefan Says:

    signe, dziękuję za zwrócenie uwaagi na niezwykłość tego „szczęść” -używane tylko do rolników i górników. Figurka jest tymczasowa bo nie mogłem znaleźć aniłka w bikini🙂 17C po 40C? to są właśnie the subtelne skoki bez tyczki🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.


